Savica odlazi iz CFNS


Dragi moji članovi, zapravo, drugari, na moju veliku (vašu i ne baš) veliku žalost, došlo je vreme da se oprostimo, odnosno moje angažovanje kao trenera u našem klubu prestaje uskoro. 

Možda se opet nekad vratim da održim trening, da se izvičem ili izvredjam nekoga... Nadam se da znate da to nije bilo zlonamerno. Neki od vas me znaju kada sam bio član kao i vi, neki su me upoznali kao trenera, ali svi me znate kao glasnog, nekad možda i neprijatnog i zbog toga se izvinjavam svakome koga sam možda uvredio, nije mi bila namera. Kad vas prozivam na treningu, to nije zato što mislim da ne možete, već da vam proradi inat i osmeh, inat da vas natera preko granice a osmeh da vam olakša sve. Uz osmeh je sve lakše...

Uglavnom, priznaću da su mi ove godine koje sam proveo vodeći vam treninge, bile neke od najlepših dosada, toliko je ljudi prošlo kroz tu salu i toliko divnih i dragih ljudi sam upoznao da je to neverovatno. Ako nekad prodjete pored mene, a ja se ne javim, nisam zaboravio, samo nisam zapamtio, slobodno me opomenite, možete i da me šutnete :)

Pitaju me ovih dana zašto napuštam, šta se desilo. Nije se ništa desilo, nikakva svadja, problem, niti nezadovoljstvo se nije desilo, vreme se desilo, došlo je vreme da neki mladji, brži i jači preuzmu kormilo, a da ja predjem na neke nove stvari, da započnem sopstveni biznis, ali ponavljam, nikad se ne zna.

Želim da vam svima, starim, novim i budućim članovima, kaźem da se na prvom mestu čuvate i pazite, kako na sebe, tako i jedni na druge, u klubu i van njega, da nikad ne odustajete od treninga, od sebe i svojih snova, ako nekad treba da odmorite i napravite pauzu, nemojte to smatrati porazom, već prilikom za dopunu energije i još jačim napadom. 
Želim vam da osetite dobrodošlicu i pripadnost tom boxu kao što sam je ja osećao, da upoznate nove prijatelje, kumove, ljubavi, da vam box promeni život kao što je meni promenio. 
Želim vam da dodjete sa teškog dana na poslu i da odete sa treninga nasmejani, da uživate u treningu i osećaju posle njega. CrossFit je sjajna stvar ako se shvati suština, a to je da su svi isti, svi rade isti trening spram svojih mogućnosti. Tu nije važno da li ste advokat, lekar, vozač, konobar, fotograf ili bankar, svi imate isti zadatak, da pobedite sebe i da bodrenjem pomognete drugima da pobede sebe. CrossFit će vam pomoći kako na zdravstvenom planu, tako i na socijalnom, shvatićete šta znači zajednica i kako grupa može da vas povuče da radite bolje, doći će vreme kad ćete jedva čekati da dodjete na trening zbog te zajednice. A CFNS zajednica je jaka, snažna i zajebana, i ako dopustite sebi da im verujete na trenutak, videćete da ste tu uvek dobrodošli, tu ste deo porodice.

Vežbajte, učite, pitajte, ako želite i mene nešto da pitate, ne ustručavajte se, imate kontakt podatke za pultom, možete poslati poruku kad god, zvati na pivo, a ne odbijam ni roštilj a i dolaziću, vežbaćemo zajedno. 

Ostajte mi zdravi, snažni i nasmejani.

Do nekog novog treninga, pozdravlja vas trener Savica.

Коментари

Популарни постови са овог блога

NUTRITIVNA GUSTINA

IMUNITET

SAN